Första inlägget!

  
Hejsan!

Vi är två stycken glada nittiotreor som tänkte lösa era problem om kärlek och frågor om sex. Men det behöver inte bara handla om sex&kärlek utan även problem med vikten och snarlika saker.

Ni får antingen skriva i en kommentar om era problem, allt ni skriver blir anonymt om ni inte själva väljer att skriva era namn. Och ni kan även adda våran msn [email protected] och då får ni själv välja om ni vill vara anonyma eller inte.

Vi startade denna blogg för att vi själva har haft problem och vill hjälpa andra som har/hade det likadant.

Vi kommer även att skriva in dom vanligaste frågorna med svar, så det finns så ni bara kan gå in och läsa.

/ Elvira och Johanna.

Kommentarer
Postat av: Christoffer

hej, har ett problem, har träffat 3, eller 4 olika tjejer som jag inte kan bestämma mig om vem jag egentligen vill ha, ett dilemma är att det är bara en som bor i samma stad som mig, medans dom andra 3 bor cirka 40 mil ifrån mig, vet egentligen vem jag vill ha men eftersom jag borde tänka realistiskt sp borde jag kanske välja hon i samma stad, men samtidigt vet jag att det är någon annan jag vill ha, men eftersom hon bor så långt ifrån mig kan jag inte bestämma mig riktigt.

2009-06-17 @ 21:09:41
Postat av: ...

hej, jag har ett problem...

jag gillar en tjej, som också gillar mig.

men jag vågar inte vara med henne för jag vet att det kommer sluta med att vi hånglar.

problemet är att... jag vet inte hur man hånglar xD

folk har sagt till mig att det kommer naturligt, men jag vågar inte pröva mig på detta utan att ha en aning om hur... :$

2009-06-17 @ 21:16:59
Postat av: E

hej, jag har en kompis som precis blivit tillsammans med en kille. men han verkar bara vara ute efter en sak! de har varit tillsammans i ungerfär 4 dagar & hon har redan runkat av honom mm. & nu funderar hon på att ha sex med honom nästa gång dom är. jag är kanske inte så bra på sånt här med kärlek. men jag tycker att dt verkar som om det inte är seriöst. han är inte ens kär i henne än. det har han sagt själv. är det verkligen en bra start på ett förhållande?

2009-06-17 @ 21:19:35
Postat av: E

hur svarar ni på frågorna man skriver här?

skriver ni svaren som en komentar då eller?

2009-06-17 @ 21:38:12
Postat av: :$

Hej, jag har en liten penis, sisådär 9Cm, vad ska jag göra? Det är en tjej som tycker om mig skit mkt och jag vill bara Knulla, snälla hjälp mig, går det med en mini-penis?

2009-06-17 @ 22:06:24
Postat av: Anonym

Hej, jag gillar en kille. Men alltså jag dumpade en kille precis för jag gillade en aannan, om jag blir tsm med den andra killen ? playar jag då?

för lix den killer jag gillade var ett svin.

2009-06-17 @ 22:09:07
Postat av: Anonym

Hej, är en tjej på 18 år ;) tänkte bara säga att ni skulle nog få mkt mer respons om ni också hade en kille med som svarade på olika frågor, just riktat mot killar också :) för de brukar kunna förlita sig mer på "grabbar" liksom.

min kompis johannes, som är född 90, har inte bara erfarenhet utan är också världens snällaste, assnygg som får damerna på fall, och är dessutom väldigt lätt att prata med och har ett hjärta av guld, :)

Han vet inte om att jag skriver detta men tror det skulle vara en skitbra idé faktiskt, och jag vet att han skulle ställa upp om ni kände er intresserade, :)

är hos honom just nu, så adda [email protected] så svarar jag därifrån, :)



( om det är så att ni måste godkänna kommentarer först, godkänn helst inte detta då han säkert inte vill ge ut sin msn till alla, MVH Frida )

2009-06-18 @ 22:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0