Åsikter.

Vi fick nyligen en kommentar av en 20årig tjej ;

Jag var väldigt skeptisk när jag skulle kolla in den här sidan. Kan två tjejer som nyss blivit byxmyndiga ge råd om sex och dylikt? Jag hann bara läsa första frågan och sen erat svar för att få bekräftelse. Ni skriver med för mycket åsikter i era svar! Ni kan inte bestämma om det är normalt att ha sex tidigt, om det är äkta kärlek och så vidare. Ni borde skriva nått i stil med att den undrande kompisen kan prata med sin tjejkompis och säga vad hon tycker. Jag tycker att det är fel att ni säger att vissa saker är fel. Jag personligen har haft sex tidigt i flera förhållanden och dom har blivit skitbra efter. Sen finns det också något som heter knull kompisar, vilket är väldigt trevligt och inget som ni borde säga är FEL. Tack för mig!

Hej, jag förstår hur du menar. Men den här sidan är hur VÅRA åsikter är. Om ni/du inte gillar dem så har ni/du inget här att göra.

/elvira&johanna

Kommentarer
Postat av: fuck you.

Måste bara säga att ni två är två riktiga idioter. Typiska snorungar som inte kan ta åt er av kritik. Så fort någon säger något ni inte gillar så är det bara "omg stick då om du inte gillar det ;ooo <3<3 tieep"



Det här är en idiotisk blogg och jag hoppas att ni inte får några mer tittare efter mig.

Blir inte bättre av att ni spammar den på alla fokusbilder. ..l.,

2009-06-18 @ 22:20:31
Postat av: Anonym

Tjejer, ta och få mens innan ni berättar om hur man har sex och olika könssjukdomar?



Erfarenheeeeeeeeeeet, you know.

2009-06-18 @ 22:20:46
Postat av: a

fjoläckel

2009-06-18 @ 23:07:56
URL: http://a
Postat av: : o

Kk äre inget fel på, eller?

2009-06-19 @ 18:28:10
Postat av: Anonym

Uppdatera oftare!! Vantar på svar ju =/

2009-07-06 @ 17:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0